poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Wakacje #Sopot

Wczoraj wróciłam z tygodniowych wakacji w Sopocie i pomyślałam, że napiszę Wam kilka słów na ten temat. Pierwszy raz nad morzem, pierwszy raz w Sopocie i pierwsze wspólne wakacje z moim chłopakiem. Miałam trochę obaw, co do pogody itd, ale muszę przyznać, że jestem mega zadowolona. Pogoda dopisała, a my codziennie wracaliśmy do mieszkania zmęczeni, ale szczęśliwi. Plaża, molo, rejs statkiem, nocne kino nad morzem, zachód słońca, chyba nic więcej do szczęścia nie trzeba. Wykorzystaliśmy ten czas w 100% i nie zapomniałam również o Was. Starałam się poświęcić jak największą ilość czasu na sesje, które będziecie mogli zobaczyć niebawem na blogu, ale wszystko w swoim czasie. A teraz zostawiam Was ze zdjęciami i czekam na opinie, jak Wy spędzacie wakacje? 


Przy okazji zapraszam na mojego instagrama, na którym będziecie mogli śledzić mnie na bieżąco :)
instagram.com/mydecoyy

2 komentarze: